17 Ocak 2009 Cumartesi

İntikam!

2/1/2009

İntikam!

Fakülte 2. sınıftayım.Yurdun karşısında ki sokakta oturan bir kızla arkadaşlık yapıyorum. Kız biraz cins ama gençlik meselesi, arkasına takılmışız,kendimizi aşık falan zannediyoruz.

Bildiğiniz gibi bu yaşlarda aşık olmak çok kolaydır.

Birgün kız arkadaşım karşılarında oturan ve bir volswageni olan evli komşularının kendisine asıldığını söyledi.

Başka olaylara sebeb vermemek için ailesine söyleyememiş,bana söylüyor...

Böyle birşey olabilirmiydi ? Nasıl evli bir erkek komşusunun kızına asılırdı ? Hele Cengiz Özkan'ın sevgilisine..

Bayağı sinirlenmiştim. Ne yapmam gerektiğini kafamdan geçirirken, benim bu düşünceli halim bizim rahmetli Piç Hasan'ın dikkatini çekmiş. Ne olduğunu sordu. Vaziyeti anlattım. O da çok kızdı. Bu meseleyi çözmeliyiz dedi.

O akşama kadar odada polisiye kitaplar okuduk. Akşam geç saatlere doğru ikimizda siyah pantalon ve kazaklarımızı giydik. Yanımıza da birer çift siyah çorap alarak yurttan çıktık. Cebeci caddesi tarafından ilerleyerek bizim kız arkadaşın oturduğu sokağa öbür uçtan girdik.

Geç saat olduğu için ne sokakta, ne de balkonlarda kimseler görülmüyordu.Çorapları ellerimize geçirdik.

Ne yapacağımızı tam konuşmamıştık ama tam bahis konusu adamın evinin önüne gelince arabası gözümüze çarptı.

Piç Hasan aniden kaldırımdan büyük bir taş paraçası aldı, bende bir başka taş buldum.

Gariptir ama söyleşmişiz gibi o elinde ki taşı arabanın ön camına ,ben de benim taşı arabanın arka camına aynı anda fırlattık. Korkunç bir şangırtı sesi geldi ama biz ne olduğunu göremeden fırtına gibi Yurda doğru koşmaya başlamıştık bile.

Yurda girdik. Ne hikmetse pencereden o sokağa bile bakmadan (belki korku , belki de utançtan ) soyunarak yataklara kendimizi attık.

İki gün sonra kız arkadaşımla randevum vardı. Ben birşey söylemeden o karşı komşunun arabasının camlarının birileri tarafından ve muhtemelen de sokak serserileri tarafından kırıldığı söylentilerinin olduğunu anlattı.

Ben sadece bundan sonra sağa sola asılmaz tahmin ederim dedim. Kız yüzüme baktı.

Bir taraftan bunu benim yaptığımı söyleyerek övünmek istiyordum ama diğer taraftan da Piç Hasan'ı işin içine soktuğumu hiç kimsenin bilmesini istemiyordum.

Kızla bir müddet sonra ayrıldık.

Rahmetli Piç Hasan'la olan bu sırrımızı da ilk defa bugün anlatıyorum.

Ruhu şad olsun..

Cengiz Özkan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder