19 Ocak 2009 Pazartesi

1971 İçgezi Fotoğrafları


1971 İç Gezi Resimleri1
İçinde kaybettiğimiz arkadaşlarımızında bulunduğu bu fotoğrafların çekildiği 1971 içgezisine katılmamak. Hayatta yapmamaktan üzüntü duyduğum, az sayıdaki işlerden biridir. Rahmetli Ünalın ve Menterin katılmam için birhayli israrları olmuştu. Yıllar sonra anladımki; Onlar haklıymış.
Hasretle baktığım bu fotoğraflarda yeralan herkesde neşe, herkeste gençliğin zindeliği ve hayata umutla bakış var. Geleceğe yayılmış umutlar ve tatlı hayaller. Bilinmeyen hayat kavgalarına daha girilmemiş, ana kucağında baba ekmeği ile besleniliyor. Öğrenci standardında bir yaşam mutluluk diz boyu.
Ne diyelim kısmetten öte birşey olmuyor. O zaman katılmadım ama şimdi, iç çekip hayal kurabiliyorum. Söylecek birkaçta sözüm var.Buda bir kazanç.
Fotoğraflarda yeralan ancak bugün aramızda olmayan üç arkadaşımızı, (Hüsamettin,Ünal ve Menteri) rahmetle anıyorum.
Hepinize selam ve sevgiler. Hoşcakalın..

1 yorum:

  1. hazırlayanın eline sağlık beni kırk yıl önceye götürdü bıçkın delikanlılar güzel kızlar hepinize sağlıklı uzun yıllar kaybettiklerimize allahtan rahmet diliyorum sevgiyle kalın hasan zümreoğlu

    YanıtlaSil